Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020

ΧΤΕΣ ΜΑΣ ΠΗΡΕ ΤΗΛ Η ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΜΑΘΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ, ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ τα ΕΝΟΙΚΙΑ  2750 στο θωμα συν 2475 στην τζενη  ΟΠΩΣ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΜΕ, συν ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΜΕ 3,300 ΣΥΝ 1350 ΔΕΗ ΣΥΝΟΛΟ 9,825 ΕΥΡΩ
ΤΑ ΑΜΕΣΑ ΜΕΧΡΙ 31 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ 6.600
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ..
ΟΠΟΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ,ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΕΔΩ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ 084/609402-35 και
IBAN GR7801100840000008460940235 Παναγουλα Πολυχρονοπουλου του Μιχαηλ
SWIFT / BIC: ETHNGRAA.
ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑ,ΘΗΒΑ,ΜΑΤΙ,ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ,ΑΙΓΑΛΕΩ,ΑΘΗΝΑΣ,ΕΡΜΟΥ,ΠΛ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ,ΑΓ ΓΕΩΡΓΙΟΣ,ΘΗΣΕΙΟ













































9 σχόλια:

  1. Στον φιλόξενο χώρο σας στον Κεραμεικό, συνάντησα πρόσωπα με κατανόηση και ανθρωπιά. Ευχαριστώ για την βοήθεια που μου προσφέρατε και καλό μήνα. Με σεβασμό, Γεράσιμος Μηνάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello Everybody,
      My name is Mr, Rugare Sim. I live in Holland and i am a happy man today? and i told my self that any lender that rescue me and my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave happiness to me and my family, i was in need of a loan of €300,000.00 to start my life all over as i am a single Father with 2 kids I met this honest and Allah fearing man loan lender that help me with a loan of €300,000.00, he is a Allah fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that (Mr, Rugare Sim) refer you to him. Contact Mr, Mohamed Careen via email: (arabloanfirmserves@gmail.com)


      LOAN APPLICATION INFORMATION FORM
      First name......
      Middle name.....
      2) Gender:.........
      3) Loan Amount Needed:.........
      4) Loan Duration:.........
      5) Country:.........
      6) Home Address:.........
      7) Mobile Number:.........
      8) Email address..........
      9) Monthly Income:.....................
      10) Occupation:...........................
      11)Which site did you here aboutus.....................
      Thanks and Best Regards.
      Email arabloanfirmserves@gmail.com

      Διαγραφή
    2. Γεια σε όλους,
      Το όνομά μου είναι ο κύριος, Rugare Sim. Ζω στην Ολλανδία και είμαι ευτυχισμένος άντρας σήμερα; και είπα στον εαυτό μου ότι όποιος δανειστής θα σώσει εμένα και την οικογένειά μου από την κακή μας κατάσταση, θα παραπέμψω όποιον ψάχνει για δάνειο σε αυτόν, έδωσε ευτυχία σε εμένα και την οικογένειά μου, χρειαζόμουν ένα δάνειο € 300.000,00 για να ξεκινήσω τη ζωή μου από την αρχή καθώς είμαι άγαμος πατέρας με 2 παιδιά Γνώρισα αυτόν τον έντιμο και φοβισμένο τον Αλλάχ δανειστή που με βοηθά με ένα δάνειο 300.000,00 €, είναι άνθρωπος που φοβάται τον Αλλάχ, αν χρειάζεστε δάνειο και θα επιστρέψετε το δάνειο, επικοινωνήστε μαζί του και πείτε του ότι (ο κ. Rugare Sim) σας παραπέμψει σε αυτόν. Επικοινωνήστε με τον κ. Mohamed Careen μέσω email: (arabloanfirmserves@gmail.com)


      ΦΟΡΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΑΝΕΙΟΥ
      Ονομα......
      Μεσαίο όνομα.....
      2) Φύλο:.........
      3) Απαιτούμενο ποσό δανείου:.........
      4) Διάρκεια Δανείου:.........
      5) Χώρα: .........
      6) Διεύθυνση κατοικίας:.........
      7) Αριθμός κινητού:.........
      8) Διεύθυνση email..........
      9) Μηνιαίο εισόδημα:.....................
      10) Επάγγελμα:................................
      11) Ποιος ιστότοπος κάνατε εδώ για εμάς.....................
      Σε ευχαριστώ και θερμούς χαιρετισμούς.
      Στείλτε email arabloanfirmserves@gmail.com

      Διαγραφή
  2. Water Hack Burns 2 lb of Fat OVERNIGHT

    At least 160000 men and women are using a easy and secret "water hack" to drop 1-2lbs every night while they sleep.

    It's easy and it works every time.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Go get a glass and fill it half glass

    2) Now do this awesome hack

    and be 1-2lbs lighter in the morning!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ INC.


    Έχετε επιδοθεί από πού να πάρετε δάνεια, απορριφθεί από τις τράπεζες, και τώρα απογοητευμένος από πού να πάρει ένα δάνειο. Το LENDINGTREE θα σας δώσει το δάνειο που περιμένετε. επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση lendingtreegroupinc@gmail.com.

    Ένα δάνειο για την αποπληρωμή του χρέους σας εύκολα;
    Ένα δάνειο για να ξεκινήσετε το είδος της επιχείρησης που θέλετε να κάνετε;
    Ένα δάνειο για εκπαιδευτικούς σκοπούς;
    Ένα δάνειο για να αγοράσει ένα διαμέρισμα;
    Ένα δάνειο για να αγοράσει αυτό το αυτοκίνητο όνειρο;

    Μην κοιτάτε ξανά, η LENDING TREE INC προσφέρει δάνεια
    Δεν υπάρχουν κρυφές πληρωμές από 1.000 έως 20.000.000 EUR / USD / POUNDS
    Σε πολύ χαμηλό επιτόκιο 3%
    Δημιουργήσαμε ένα δίκτυο δανεισμού και
    οικονομική βοήθεια σε πελάτες παγκοσμίως.

    Προσπαθούμε να διατηρήσουμε το πρότυπο αριστείας μας Εμείς
    προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.
    Δίνουμε ένα δάνειο σε όσους χρειάζονται οικονομική βοήθεια από το 1 έως το
    20 χρόνια

    Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν επίσης

    . πραγματική χρηματοδότηση
    . επενδυτής ακινήτων
    . δάνεια για την κατασκευή
    . δάνεια εκκίνησης επιχειρήσεων
    . στεγαστικά δάνεια
    . Η καταναλωτική πίστη,
    . Δάνεια FHA
    . προσωπικά δάνεια
    . τα δάνεια αυτοκινήτων
    κ.λπ. Εάν χρειάζεστε ένα δάνειο ή οικονομική βοήθεια επικοινωνήστε μαζί μας από

    email: lendingtreegroupinc@gmail.com

    email: lending-tree@outlook.com

    whatsapp: +1 (213)419-2419

    Ζεστή σκέψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υποβάλετε αίτηση για δάνειο στο ACCESS FINANCE (accessloanfirm2030@gmail.com) με επιτόκιο 3%.

    Η NEW FINANCE είναι ευέλικτη: μπορείτε να δανειστείτε από 1000 ευρώ έως 5 εκατομμύρια ευρώ (5.000.000 ευρώ), με αντίστοιχες περιόδους αποπληρωμής από 6 μήνες έως 30 έτη. Προσφέρουμε ένα ευρύ φάσμα προσωπικών, επαγγελματικών, στεγαστικών και ενοποιημένων δανείων που προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και περιστάσεις σας με επιτόκιο 3%.

    Τι πήρες:
    ; Άμεση πρόσβαση σε κεφάλαια μετά την έγκριση
    ; Ανταγωνιστικά επιτόκια
    ; Ευέλικτοι όροι αποπληρωμής
    ; Δυνατότητα ταχύτερης αποπληρωμής δανείου (επιπλέον πληρωμές μειώνουν το ποσό του δανείου)
    ; Εύκολη έγκριση εάν χρειάζεστε επιπλέον χρήματα
    ; Η πρώτη αποπληρωμή του δανείου σας θα ξεκινήσει έξι μήνες μετά την έγκριση.

    Πώς να εφαρμόσει:
    Η αίτηση για δάνειο είναι γρήγορη και εύκολη!
    Εταιρείες ή άτομα που ενδιαφέρονται να υποβάλουν αίτηση για ένα δάνειο με τη Novelty Finance που χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες

    πώς να υποβάλετε αίτηση πρέπει να ΑΠΟΣΤΟΛΗ

    E-MAIL: accessloanfirm2030@gmail.com

    Αριθμός WhatsApp: +79258159150

    Σχέση
    Κύριε Σκοτ
    accessloanfirm2030@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα είμαι η κυρία Άννα με το όνομά μου και ζω στη Φινλανδία. Θα ήθελα να μιλήσω για την καλοσύνη του Θεού στη ζωή μου μετά από τόσους μήνες που προσπαθώ να πάρω ένα δάνειο στο διαδίκτυο και με απάτησαν, οπότε απελπίστηκα να αποκτήσω ένα δάνειο από έναν νόμιμο δανειστή στο Διαδίκτυο, μετά είδα ένα σχόλιο από έναν φίλο που ονομαζόταν Walter Chad και μίλησε για αυτή τη νόμιμη εταιρεία δανείου όπου πήρε το δάνειό του γρήγορα και εύκολα χωρίς κανένα άγχος, έτσι μου σύστησε μια εταιρεία που ονομάζεται Loan Credit Institutions . οπότε έκανα αίτηση για ένα ποσό δανείου ($80.000,00 USD) με χαμηλό επιτόκιο 2%, οπότε το δάνειο εγκρίθηκε και κατατέθηκε και στον τραπεζικό μου λογαριασμό. ήταν ο τρόπος με τον οποίο μπόρεσα να πάρω το δάνειό μου για να συνεχίσω να λειτουργεί η κατεστραμμένη επιχείρησή μου και επίσης να πληρώσω τους λογαριασμούς μου, γι' αυτό συμβουλεύω οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να πάρει δάνειο γρήγορα και εύκολα να επικοινωνήσει μαζί του Για να δανειστεί εταιρεία μέσω email: (loancreditinstitutions00@gmail.com ) \ ή Whatsapp: +393509811524. για να λάβω οποιοδήποτε είδος δανείου χρειάζεστε, σας ευχαριστώ που διαβάσατε τη μεγαλύτερη μαρτυρία της ζωής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σε όλους, είμαι η Mariam μια ανύπαντρη μητέρα από την πόλη του Άμπου Ντάμπι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, θα ήθελα να μοιραστώ αυτή τη μεγάλη μαρτυρία για το πώς έλαβα το δάνειό μου από τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου όταν μας έδιωξαν από το σπίτι μας όταν δεν μπορούσα πληρώνω περισσότερο τους λογαριασμούς μου. , αφού με έκλεψαν διάφορες διαδικτυακές εταιρείες και μου αρνήθηκαν δάνειο από την τράπεζά μου και άλλες πιστωτικές ενώσεις που επισκέφτηκα. Τα παιδιά μου τα πρόσεχε ο οικοδεσπότης, ήμουν μόνος στο δρόμο. Ώσπου μια μέρα είδα έναν παλιό συνάδελφο που με σύστησε στα Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα. Στην αρχή της είπα ότι δεν ήμουν διατεθειμένος να πάρω το ρίσκο να δανειστώ άλλο δάνειο στο Διαδίκτυο, αλλά με διαβεβαίωσε ότι είχε λάβει το δάνειό της για αυτούς. Με δεύτερη σκέψη, έκανα λόγω της εργασίας μου, έκανα ένα τεστ και έκανα αίτηση για το δάνειο, για καλή μου τύχη, έλαβα ένα δάνειο 50.000,00 $ από το (loancreditinstitutions00@gmail.com). Είμαι στην ευχάριστη θέση να αναλάβω το ρίσκο και να κάνω αίτηση για το δάνειο. Μου επέστρεψαν τα παιδιά μου και τώρα έχω σπίτι και επιχείρηση. Όλες μου οι ευχαριστίες στα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανεισμού που έδωσαν νόημα στη ζωή μου όταν έχασα κάθε ελπίδα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω WhatsApp: +393509811524

    ΑπάντησηΔιαγραφή